پیام تبریک

امام جمعه دیلم به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین  

صبح امروز حجت الاسلام اسدی امام جمعه ی دیلم بمناسبت هفته ی بسیج پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۹۷۳۹۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۴:۴۸
متن پیام تبریک امام جمعه دیلم به این شرح است:

بسیج به معنی حضور و آمادگی در همان نقطه‌ای است که اسلام و قرآن و امام زمان (ارواحناه و فداه) و اینک انقلاب مقدس به آن نیازمند است.   امام خامنه‌ای

بی تردید بسیج به عنوان تجلی اندیشه‌ی اخلاقی، عرفانی شخصیت الهی امام خمینی (ره) فارغ از همه‌ی مناسبات سیاسی یاریگر مردم عزیز ایران در عرصه‌های سخت زندگی است. از ابتدای تشکیل این نهاد مقدس پاسداری از تمامیت عرضی و ناموس این آب و خاک در هشت سال دفاع مقدس تا فعالیت در عرصه‌های علمی، عمرانی و دفاعی کشور، از کمک به سیل زدگان و زلزله زدگان تا مبارزه با ویروس کرونا و هزاران ماموریت ریز و درشت همانگونه که بار‌ها شجره‌ی طیبه‌ی بسیج در گرفتاری‌های زندگی مردم آنجا که یار و مددکاری نداشته اند بدون هیچگونه چشم داشت جلودار خدمت صادقانه بوده است.

بسیج یک اندیشه‌ی پاک خداجویانه است که یک موی کوخ نشینان را به همه‌ی کاخ نشینان نمی‌دهد همان اندیشه‌ای که بناست معراج انسان‌های پاک و مستضعف عالم باشد.
 
بسیجی کسی ست که برای مبارزه با رفاه طلبی، استکبار و ظلم، سنگر استضعاف را برگزیده است و بسیجی کسی است که هرجا می‌بیند مردم نیاز دارند پا به همان عرصه بگذارد، بسیجی کسی است که دل در گرو انقلاب اسلامی، آرمان‌های امام راحل و مردم غیور ایران دارد.

بنده به عنوان خدمتگزار مردم عزیز دیلم هفته‌ی بسیج مستضعفان را به تمامی کسانی که تفکر بسیجی و خدمت صادقانه به مردم را دارند و همچنین به گروه‌های تربیتی، جهادی، علمی، ورزشی، عمرانی، رزمی، دفاعی وهمه‌ی کسانی که در قاموس بسیج می‌گنجند تبریک عرض می‌کنم و برای همه‌ی این عزیزان سعادت و سلامت را آرزومندم.
ارسال نظرات